Biedronka rozpoczyna akcję o nazwie "Czas na Francję - Francuskie smakołyki", w ramach której w sklepach pojawi się wiele dziesiąt francuskich produktów, takich jak sery, wędliny, pieczywo i napoje.

Tydzień, podczas którego Biedronka oferuje francuskie delikatesy

W ramach akcji promującej Francję w Polsce, sieć Biedronka wprowadziła do swoich sklepów kilkadziesiąt produktów francuskich, takich jak sery, wędliny, pieczywo i napoje. Akcja French Touch 2023 potrwa od 19 do 25 października, a nadsekwańskie smakołyki będą dostępne dla klientów.

W tym roku w ofercie będzie dostępnych wiele specjałów pod znakiem trójkolorowej flagi, a dodatkowo będą one dostępne po przystępnych cenach. Klienci będą mogli znaleźć takie produkty jak: omułki jadalne o wadze 1 kg za 14,99 zł, sery pleśniowe Brie Intense President o wadze 200 g za 9,99 zł, sery pleśniowe Roquefort o wadze 100 g za 9,99 zł oraz Delice Gaulois o wadze 180 g za 14,99 zł. W ofercie będzie także wybór wędlin, w tym salami z oliwkami, bazylią i borowikami o wadze 200 g za 13,99 zł, chleb tostowy La Fournee Doree o wadze 500 g za 9,99 zł, kawa waniliowa i czekoladowa oraz kawa ziarnista Sati o wadze 250 g za 14,99 zł, musztarda Dijon o wadze 215 g za 8,49 zł, sosy tatarski i winegret (7,49 zł za 360 ml).

Co roku jesienią Biedronka zachęca klientów do zakupu produktów kuchni francuskiej, ponieważ nowe smaki i rodzaje potraw wzbogacają doznania kulinarne. Dodatkowo francuski asortyment jest u nas dostępny w niezwykle atrakcyjnych cenach, które trudno znaleźć gdzie indziej. Dlatego w ciągu najbliższego tygodnia szczególnie warto odwiedzić sklepy naszej sieci - mówi Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

Styl francuski w Biedronce

Akcja French Touch, która odbywa się pod patronatem Ambasady Francji w Polsce, ma już dziewiątą edycję. Jej głównym celem jest pielęgnowanie uniwersalnych wartości, takich jak emocjonalne powiązania, duch otwartości oraz przyjaźń między Polską a Francją. Biedronka od pięciu lat jest partnerem tego wydarzenia, dostarczając francuskie produkty pięciu milionom klientów, którzy codziennie odwiedzają sklepy sieci.

W sieci Biedronka można znaleźć produkty kuchni narodowych z różnych krajów, takich jak Francja, Turcja, Włochy, Grecja, Portugalia, Hiszpania i wiele innych. Są one doceniane przez smakoszy międzynarodowych kulinariów, którzy lubią eksperymentować w swojej kuchni, poszukując nietypowych dań. Kiedyś takie produkty były dostępne tylko w wyspecjalizowanych sklepach, jednak Biedronka demokratyzowała dostęp do nich dla wszystkich polskich rodzin. Dzięki temu możemy łatwo odtworzyć w swojej kuchni wykwintne potrawy, które mieliśmy okazję spróbować na niezapomnianych wakacjach.